Podsumowanie seminarium wdrożeniowego projektu "Poszerzamy granice w matematyce".

Opublikowano: 2021-11-19 16:41, Numer artykułu: 46522 , Autor: J.Gralak

Projekt "Poszerzamy granice w matematyce" rzeczywiście przekroczył granice wielu Państw. W trakcie jego realizacji podjęto współpracę z ekspertami z niderlandzkich miast: Bredy, Nijmagen i Amersfoort, którzy podczas wirualnej wizyty zainspirowali nauczycieli z bydgoskich szkół podstawowych do podejmowania nowych wyzwań w nauczaniu matematyki.

 

W trakcie dzisiejszego seminarium pokazaliśmy stworzoną na podstawie pomysłów i działań projektowych aplikację: matematyczną grę miejską "Szlakiem matematyki", z której już wkrótce będą mogli korzystać uczniowie i nauczyciele nie tylko z naszego miasta, ale także odwiedzający nasze miasto goście. Zaproponowaliśmy także reorganizację pracy w klasie, zachęcając do podjęcia pracy grupowej podczas lekcji matematyki. W ramach inspiracji do wypróbowania takich metod, już niedługo nasz Ośrodek będzie dysponował szerokim wyborem gier matematycznych, które bydgoscy nauczyciele będą mogli wypożyczać z naszego Mobilnego Centrum Pomocy Dydaktycznych.

 

Dziękujemy bardzo ekspertom za pomoc w realizacji projektu, wsparcie mertytoryczne i przygotowanie zadań do aplikacji, a uczestnikom,  nauczycielom i dyrektorom z:

- Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi,

- Szkoły Podstawowej nr 27,

- Szkoły Podstawowej nr 31 z Oddziałami Sportowymi im. Mistrzostwa Sportowego,

- Szkoły Podstawowej nr 37 z Oddziałami Sportowymi,

- Zespołu Szkół nr 5 im. Mistrzostwa Sportowego,

- Szkoły Podstawowej nr 58,

- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1,

- Szkoły Podstawowej nr 12,

- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4,

- Zespołu Szkół nr 34,

- Szkoły Podstawowej nr 41 z Oddziałami Sportowymi im. Romualda Traugutta,

- Zespołu Szkół nr 18,

- Zespołu Szkół nr 19,

- Zespołu Szkół nr 8,

- Szkoły Podstawowej nr 57,

- Szkoły Podstawowej nr 47,

za chęć wysłuchania naszych pomysłów i (mamy nadzieję) wdrożenia działań w swoich placówkach.