II Interdyscyplinarna Konferencja „Pasja i Druk 3D”
W dniu 12 czerwca 2024 r. o godzinie 10:00 w auli Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 im. Franciszka Siemiradzkiego w Bydgoszczy odbędzie się II Interdyscyplinarna Konferencja „Pasja i Druk 3D”. Konferencja jest skierowana do Dyrektorów, Nauczycieli z pasją różnych przedmiotów szkół województwa kujawsko-pomorskiego. Tematem przewodnim Konferencji jest wykorzystanie druku 3D na lekcjach. Wykłady oraz warsztaty będą dotyczyły aktualnych działań podejmowanych przez środowisko nauczycieli w dziedzinie zastosowania drukarek 3D na zajęciach. Konferencja ma wspomóc Dyrektorów, Nauczycieli w zakresie zastosowania na różnych zajęciach edukacyjnych drukarek 3D oraz pokazać pasje i uzdolnienia naszej młodzieży jak również nauczycieli.
Konferencja będzie zorganizowana we współpracy Miejskiego Ośrodka Edukacji Nauczycieli z Zespołem Szkół Mechanicznych nr 1 im. Franciszka Siemiradzkiego w Bydgoszczy i Polskim Towarzystwem Informatycznym Oddział Kujawsko – Pomorski.
Zapraszamy do uczestniczenia w warsztatach metodycznych, a także do dzielenia się z uczestnikami swoimi doświadczeniami skupionymi wokół następujących zagadnień:
- Korzyści i wyzwania druku 3D - zalety i problemy związane z technologią druku 3D,
- Przyszłość druku 3D - prognozy rozwoju technologii i potencjalne nowe zastosowania,
- Etyka druku 3D - kwestie związane z prawami autorskimi, bezpieczeństwem i bioetyką,
- Edukacja i druk 3D - wykorzystanie druku 3D w celach edukacyjnych i kształceniu technicznym.
Rejestracja na II interdyscyplinarną Konferencje „Pasja i Druk 3D”
Zgłaszanie referatów, warsztatów i publikacji
Zapraszamy do zgłaszania referatów, warsztatów i publikacji na II interdyscyplinarną Konferencje „Pasja i Druk 3D”. (warsztat do 30 minut, wykład 10-15 minut). Streszczenie wykładów oraz warsztatów proszę wysyłać na adres anna.szymkowiak@moen.edu.bydgoszcz.pl do dnia 20 maja 2024 r. Zgłoszony referat, warsztat - nie więcej niż 12 stron.
Integralną częścią konferencji jest publikacja.
Formularz zgłoszeniowy: